חנונים. כולנו מכירים אותם. אנחנו יודעים לזהות אותם משיחה קצרה או מסטריאוטיפ גיקי חיצוני. אנחנו נהנים לרדת עליהם ומקנאים בהם באותה נשימה, כי תרבות הגיקים, הטרנד הזה אם תרצו, כבר מזמן הפך לתרבות מגניבה במיוחד. סדרות כמו "המפץ הגדול", "סיליקון ואלי", סדרת הספרים "יומנו של חנון", ואפילו "יום החנון הבינלאומי", הם שהפכו את הדור שלנו לכזה שיודע להעריך אותם, החנונים, ואולי אפילו שואף להיות כזה בעצמו.

אומרים עלינו שאנחנו דור מפונק, לא ממוקד ולא מרוכז, חסר סבלנות וחסר גבולות.
האמת היא, שאנחנו דור ששואף להצלחה, ובואו נודה, הבנו ממזמן שלהצלחה יש דרך.
ואם אנחנו כבר מודים, ומשנים את ההגדרות, אנחנו גם יודעים שגרביים צבעוניים וארוכים או משקפיים גדולים במיוחד כבר לא מספיקים.

המכללה למינהל מציעה לא פחות מ-17 (!) מועדונים שפתוחים לכל סטודנט במכללה ללא קשר לתואר הספציפי אותו הוא לומד. המועדונים מבטיחים לחברים בהם התמחות אמיתית בכל אחד מהתחומים, וחיי חברה מעוררי קנאה לא פחות, שלא נופלים ממעודדת בלונדינית ופופולרית בסרט הכי אמריקאי שתוכלו לצפות בו.

את כל המועדונים מנהל ומרכז אלי ביטון, סטודנט לעיצוב בן 27, וראש הקהילה הגאה של המכללה, אותה הקים בעצמו לפני שנתיים. אלי תמיד פתוח לרעיונות חדשים ולהקמת מועדונים נוספים -
"מה שמדהים במועדונים האלה, הוא שכולם פרי יצירתם של סטודנטים, שהחליטו להנגיש לחברים ולחברות שלהם את תחומי העניין הקרובים לליבם, וביחד מגיעים להישגים מדהימים", הוא אומר.
אז הנה טעימה של שלושה מועדונים מתוך הרשימה הארוכה, שיגרמו לכם לרצות להצטרף בעצמכם עוד לפני שתסיימו לקרוא את הפוסט:

מועדון ההשקעות
אם אהבתם את הסרט "הזאב מוול סטריט", ואתם קוראים קבועים של מוסף הכלכלה, זה לגמרי המקום בשבילכם. המועדון פעיל מזה שנתיים, ומצויד במומחים בעלי שם דבר בעולם ההשקעות. החברים במועדון נהנים מהרצאות שונות בתחום, ויכולים לקחת חלק בקורס מסחר בסיסי שיסייע להם להשתלב בשוק ההון בעתיד הלא רחוק. המועדון מעניק הכשרה פרקטית בתחום על בסיס מפגשים שבועיים והצצה לעולם האמיתי באמצעות סיורים בבתי ההשקעות.

מועדון הנדל"ן
המועדון פעיל מזה שלוש שנים, ומקבל ליווי צמוד של בית הספר לכלכלה על מנת לבנות את דור העתיד של עולם הנדל"ן בישראל.
חברי המועדון ובראשם רועי אדוני, סטודנט לכלכלה, נהנים מהרצאות של יזמי נדל"ן מובילים, לוקחים חלק באירועים כמו "נדל"ן על הבר" וועידות הנדל"ן של "גלובס" ו"כלכליסט". המפגשים מכסים את כל ההיבטים השונים של העולם הזה, מבנייה ירוקה ועד השקעות בתחום.
בסוף שנת הפעילות, מקבלים חברי המועדון תעודת השתתפות ואף יכולים להוסיף לקורות החיים שלהם התנסות מעשית בעולם הנדל"ן.

מועדון השיווק
בין אם אתם סטודנטים למנהל עסקים או לתקשורת, מהמועדון הזה תוכלו לצאת עם ידע מעשי ותיק עבודות שיוכלו לסייע בהשתלבות בכל תחום שתבחרו. המועדון מציע בשנתיים האחרונות התנסות בכתיבת תוכן שיווקי, ניהול רשתות חברתיות ופלטפורמות שיווקיות שונות ואפילו פוטושופ. חברי המועדון יכולים לקחת חלק בתחרויות קריאיטייב ושיווק, ונהנים מהרצאות וכנסי שיווק וחדשנות.

כל המועדונים במכללה מנוהלים בליווי מקצועי צמוד, ואגודת הסטודנטים מפעילה את מיטב הקשרים והמוחות על מנת להעניק לכל הסטודנטים, מכלל בתי הספר השונים במכללה, חוויה מלמדת וחברתית כאחד.

רוצים להיות חלק? חייבים לדעת עוד? לחצו כאן >>

 // שרון מעוז
 

Your email was successfully saved