הבחורה הנכונה. מי היא? מה הם הקווים לדמותה? היא מודל לחיקוי. היא זאת שהבנות רוצות להיות כמותה או לפחות להיות חברות שלה בשביל שתגלה להן את הסודות שלה. הבחורה הנכונה היא מומחית לאיפור ולטיפוח. היא מתלבשת "פנסי", יודעת איפה להשיג את הפריטים הנכונים ואיך לשדרג כל לוק. יש לה המלצות למקומות בילוי ומסעדות. היא תייעץ לכם ותיתן לכם טיפים למה נכון וממה להתרחק. יש לה ידע וניסיון.

עכשיו תשכחו מכל מה שכתוב למעלה-זה לא רלוונטי יותר. האם זה מספיק היום כדאי להיות מובילת דעת קהל? התשובה היא לא. אם אתן לא סלב אז כדי להיות הבחורה הנכונה צריך קודם כל להיות רזה. כמה רזה? מאוד רזה. מידה 34, עדיף 32 או מידה 0. להיות שדופה, חטובה  ורצוי גם לקנות ציצי מהד"ר אם לא התברכת בזוג שופע מאימבא.



אחרי שיש לך את הגוף הנכון, אל תתביישי לחשוף אותו. הרבה עור חשוף ומעט בד. לא מספיק להצטלם בקיץ בים, צריך גם פוזות מגרות שלא משאירות הרבה מקום לדמיון עם מחשוף שופע בעזרת הציצים שקיבלת או קנית, תלוי במזל או בכסף ששילמת בשביל הרבה CC.

המטרה היא להיות בתחרות "100 הנשים המדהימות באינסטגרם" ובדרך לשם צריך לייקים בכמויות מאלפי העוקבים שיגיעו בשביל הפורנו הרך שתמכרי להם בשפע. הם יקנו את זה. תקבלי מוצרים בתמורה לכמה מאות או אלפים (תלוי כמה עוקבים יש לך) בשביל תמונה אחת שלך מחזיקה את המקל שמלבין שיניים או את הכדורים שעשה אותך כל כך רזה וחטובה, אבל מעולם לא השתמשת בהם. את השיניים הלבנת כנראה מתישהו או שזה גנטי, מקסימום יש פילטר. את בכלל מתאמנת והשגת את השרירים במאמץ אמיתי, העוקבים שלך רואים את התמונות מהאימונים ובכל זאת יאמינו שאת לוקחת כדורי הרזיה.



אולי הצעירים יותר, כאלה שמאמינים לכל מה שרואים ולא שמעו על פוסט ממומן. מה אכפת לך להמליץ על משהו שלא באמת ניסית. את מובילת דעת קהל גם בלי לתת את הדעת על המוצר. תחזיקי אותו עם מבט מגרה ועשית את שלך ואל תשכחי לציין ששמת את המסקרה שקיבלת אתמול.

את לא צריכה להיות עשירה בשביל לממן שום דבר. את תקבלי גם הזמנות לאירועים נוצצים, חופשות בחינם בחו"ל או התנסות בחוויה תמורת תמונה שלך שמעידה שהיית שם בשביל להביא לעוקבים שלך ידיעה שזה המקום הנכון גם אם לא נהנית.

הבעיה בתופעה הזאת מתחילה כשאלה הבנות שמהוות דוגמא לדור הצעיר יותר- נערות שאמורות להנות מהילדות שלהן הופכות למבוגרות בטרם עת. הן לומדת שכמות לייקים ומספר עוקבים זה המדד להצלחה או כישלון בחיים. התמונות האלה משדרות להן שהן צריכות להשקיע באיך לגייס יותר אנשים שיסתכלו עליהן ויאהבו אותן ע"י לייקים במקום ללכת ללמוד ולהשכיל, לפתח תחביבים ולמצוא מה שעושה להן טוב.



בחורה מוצלחת היא לא זאת שמענטזת עם חוטיני לעיני זרים ברשת אלא בחורה שפיתחה כשרון, משתפת אותו עם אחרים ומהווה השראה להתפתחות אישית. הן לא מבינות שרוב הבנות הממוצעות לא באמת נראות ככה ואולי גם לא צריכות? לכל אחת יש את היופי והייחוד שלה, גם אם היא לא עונה לקריטריונים מסוימים.

מי לא רוצה להיחשב היפה והנכונה, זאת שמאות גברים יצביעו "אותך אני רוצה" ולהתפרנס מתמונות ברשת. עכשיו באמת, הייתם רוצים שזאת תהיה אחותכם, הבת שלכם או החברה?! כבודן במקומן מונח אבל אני אשאר עם המכנסים עליי.

// יבגניה זטוצ'ני

Your email was successfully saved