הסחר המודרני בבני אדם

...מתים שתצטרף למועדון החברים שלנו

רוצה להתעדכן לגבי מה שהולך הרבה לפני כולם? להיות במקומות הנכונים בזמן הנכון ולקבל הטבות מפנקות? תן לנו לעדכן אותך..

[mailchimpsf_form]

...מתים שתצטרפו לקהילה שלנו

רוצה להתעדכן לגבי מה שהולך הרבה לפני כולם? להיות במקומות הנכונים בזמן הנכון ולקבל הטבות מפנקות? תן לנו לעדכן אותך..

מה הסטטוס שלך?

הסחר המודרני בבני אדם

19 מרץ' 2017 | מירית שוסטר

מדד ההשפעה

תקריאו לי
פסקול לפוסט

שנות האלפיים בעיצומן ותעשיית הסחר בבני אדם פורחת מתמיד. לא, אני לא מדברת על זנות, עבדות וניצול. אני מדברת על הסחר של כולנו בעצמנו דרך הרשת החברתית. אנחנו מוכרים את עצמנו לכל המרבה בלייק, ואם יתמזל מזלנו, אז גם בתגובה.

מייצרים פרופיל סקסי, משקיעים שעות בעיצוב התמונה המושלמת, כתיבת הסטטוס השובה וניסוח התגובה האולטימטיבית. ״אני חי ברשת החברתית – משמע אני קיים״ יכול בקלות להפוך לסלוגן של העשור האחרון. אנחנו מבזבזים שעות שלמות על חיטוט בפרופילים שמהווים חלון ראווה דיגיטלי לחייהם של אנשים. שום פרט בפרופיל שלנו אינו ספונטני או משקף את המציאות. כל תמונה שנמצאת שם נבחרה בקפידה מבין 15 וריאציות שונות שלה, עברה עריכה במיטב האפליקציות ופאנל שופטים קשוח במיוחד בוואטסאפ.

כל סטטוס וצ׳ק אין תוכננו לפרטי פרטים, כולל זמן אופטימלי לכמות לייקים מירבית, תגובות מתוזמנות שיחזירו אותם לתודעת הציבור והתאמת פתגמים ומטאפורות באדיבות מלך מלכי המלכים – גוגל. אנחנו יוצרים לעצמנו את ״הפרופיל המושלם״, כזה שיראה כמה כיף להיות אנחנו, כמה יפים החיים דרך עדשת הסמארטפון שלנו וכמה שווה להיות חבר שלנו ברשת החברתית. ולמרות שבשיחות עומק עם חברים עלאק סופיסטיקייטד כולנו נטען כמה שטחי זה הפייסבוק הזה, וכמה רדודים הם האנשים שמבזבזים עליו את זמנם היקר, בסופו של יום, המציאות מראה תמונה אחרת.

בתום שיחה עם אדם חדש, הדבר האינסטינקטיבי הראשון הוא לחפש אותו בפייסבוק כדי להבין מי ומה הוא, מי החברים שלה, באילו מסעדות הוא מבקר ואיך נראה האלבום שלה מתאילנד. בין אם זה העובד החדש במשרד, הבחורה שהכרת בטינדר או האקס של אחותך, אנחנו ניגשים לפרופיל של אותו אדם במטרה להכיר אותו. אם כך, לגיטימי שנרצה שיכירו אותנו במיטבנו, שהרי כולנו מעוניינים שיקנו את מה שאנחנו מוכרים.

פרופיל בפייסבוק יכול להשיג לך עבודה, לשפר את מעמדך החברתי ולעזור לך למצוא את אהבת חייך. עצוב או לא, צבוע או מתבקש, את זה אני אשאיר לשיחות העומק עם החברים המתחכמים, אבל בסופו של דבר זו המציאות בה אנו חיים, ובמציאות הזאת, כדי להיות איש מכירות מצליח, כדאי מאוד שהחיוך יהיה רחב, התגובות – מפרגנות, האוכל – פוטוגני, הנופים – אקזוטיים והמילים – מדויקות.

// מירית שוסטר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מירית שוסטר

מירית שוסטר

הסחר המודרני בבני אדם

ערך מוסף

בסופו של דבר זו המציאות בה אנו חיים, ובמציאות הזאת, כדי להיות איש מכירות מצליח, כדאי מאוד שהחיוך יהיה רחב, התגובות - מפרגנות, האוכל - פוטוגני, הנופים - אקזוטיים והמילים - מדויקות

  • הזמן

    08:15

  • המקום

    מול הפייסבוק

  • הטמפרטורה

    עצוב

  • המוד

    מה נהיה?